| ВІЙНА: хроніка |       | Каталог статей |       | Спецвипуски |       | Корисні посилання |       | Нормативні документи |       | Онлайн практикуми |
публікація з № 4 за 17.01.2022 р.

20%-­вий ліміт для адмінвитрат: як його визначити благодійній організації

image_print

Ми — благодійна організація. Складаючи кошторис на 2022 рік, стикнулися із запитанням стосовно ось чого. Закон про благодійність містить обмеження щодо витрат на утримання благодійної організації (а саме: вони не повинні перевищувати 20% кошторису цієї організації на відповідний рік).

Підкажіть, які саме суми слід уважати витратами на утримання? Чи можна в межах окремих благодійних програм передбачати зарплатні, орендні та інші витрати, за якими закріпити статус витрат, пов’язаних із благодійною діяльністю, а не з “організаційно-утримуваними” заходами?

Запитання із редакційної пошти

Увага! Повна версія статті доступна лише передплатникам газети "Все про бухгалтерський облік"!
Авторизуйтеся, будь ласка:
Стати передплатником
Увага! Після авторизації натисніть Ctrl+F5, якщо сторінка відображається некоректно.

Світлана РОМАНЮК,
консультант із питань обліку
та оподаткування, м. Київ

1 Тож із метою оптимізації своїх адміністративних витрат можна сміливо користуватися цією законодавчою лазівкою.

2 Якщо, припустімо, є працівники, які зайняті і загальногосподарською, і благодійною діяльністю, то їх зарплату можна в бухобліку теж розкидати (обравши оптимальну базу розподілу) на різні затратні рахунки. Це можна робити з метою відсіювання окремої частини таких зарплатних витрат зі складу адміністративних, а отже, лімітованих.

3 З огляду на пп. 2 п. 2 р. I НП(С)БО 25 “Спрощена фінансова звітність” неприбуткові організації як непідприємницькі товариства (див. ч. 1 ст. 85 Цивільного кодексу України) мають складати саме Фінансову звітність мікропідприємства, яка об’єднує форми № 1-мс та № 2-мс.