Послуга бронювання квитків: чи потрібно використовувати РРО
Якщо послуга бронювання квитків на пасажирські перевезення надається Товариством через мережу Інтернет виключно без фізичного контакту надавача та отримувача послуги
і сплата за таку послугу споживачем буде здійснюватися виключно через мережу Інтернет, у такому випадку застосування РРО є не обов’язковим.
Водночас при фактичному отриманні споживачами квитків, послугу на бронювання яких було надано Товариством, суб’єктом господарювання, який безпосередньо реалізує такі квитки, застосовується РРО на загальних підставах згідно з вимогами чинного законодавства.
Також Товариство зобов’язане застосовувати РРО на загальних підставах згідно з вимогами чинного законодавства, якщо оплата за отриману послугу буде здійснюватися споживачем безпосередньо в касі чи офісі Товариства.
ІПК ДПСУ від 27.05.2020 р. № 2228/6/99-00-05-04-01-06/ІПК