РРО та подарункові сертифікати: безпомилкова взаємодія
Популярність подарункових сертифікатів серед споживачів викликана простим і необтяжливим вирішенням питання з подарунками рідним і близьким до днів народження, Нового року та інших свят. Проте впровадження цих сертифікатів у господарську практику породжує у суб’єктів господарювання труднощі через сумніви в правильності здійснення розрахунків з їх застосуванням через РРО/ПРРО. Розберемося з цим ґрунтовно.
Сертифікатнопродажний механізм
З погляду споживачів, такий механізм нехитромудрий. Громадянин “А” купує в торговій точці подарунковий сертифікат1, передає його громадянину “Б”у вигляді особистого подарунка. Громадянин “Б” у зручний для себе час отоварює сертифікат, обираючи за його номіналом товари та/або послуги з асортименту торгової точки. Водночас сам сертифікат громадянин “Б” повертає продавцю.
Тетяна Сушальська,
консультант газети
“Все про бухгалтерський облік”
1 Зазвичай сертифікат має вигляд пластикової або картонної картки.
2Під час продажу товарів (послуг) — за формою № ФКЧ-1. Розлого про такий чек читайте в газеті “Все про бухгалтерський облік” № 75 за 2020 р., стор. 7.
3 Докладніше про штрафні санкції — у газеті “Все про бухгалтерський облік” № 116 за 2020 р., стор. 25.
Прочитавши статтю, зрозуміла, що ми зробили помилку при запровадженні в магазині подарункових сертифікатів. Але добре, що хоча і з запізненням, ми її виправили
Дякую, мены допомогла ваша публікація.
Спасибо.Очень докладно.