Як надавати до перевірки документи в електронному та паперовому вигляді під час карантину
Платники податків, які здійснюють ведення документів з обліку доходів, витрат та інших показників, пов’язаних із визначенням об’єктів оподаткування (податкових зобов’язань), первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів в електронному вигляді, зобов’язані під час проведення перевірки надати посадовим особам контролюючого органу на їх вимогу копії документів, що належать до предмета такої перевірки.
При цьому зазначаємо: копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, установленому законодавством (ст. 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” від 22.05.03 р. № 851-IV).
Надання для проведення перевірки первинних документів у паперовому вигляді в період дії карантину повідомляємо, що Законом України від 17.03.2020 р. № 533-ІХ “Про внесення змін до ПКУ та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню короновірусної хвороби (COVID-2019)”, з урахуванням положень Закону України від 30.03.2020 р. № 540-ІХ “Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)” запроваджено мораторій на проведення документальних та фактичних перевірок платників податків органами податкової служби на період із 18.03.2020 р. до 31.05.2020 р., окрім документальних позапланових перевірок із підстав, визначених пп. 78.1.8 ПКУ.
ІПК ДПСУ від 30.04.2020 р. № 1758/6/99-00-05-08-01-06/ІПК