Мийдодір-розрахунок: скільки потрібно мийних і дезінфікуючих засобів
Підтримання чистоти в офісі — один із санітарно-гігієнічні заходів, скерованих на збереження життя, здоров’я та працездатності людини в процесі її трудової діяльності, себто напряму пов’язане з охороною праці, як-то випливає зі ст. 1 Закону № 2694. Також на необхідність утримувати приміщення в належних санітарно-побутових умовах відповідно до вимог нормативних актів про охорону праці вказує ст. 153 КЗпП. Сучасні офіси нашпиговані різноманітною комп’ютерною та іншою випромінюючою офісною технікою. А в п. 2.15 ДСанПіН 3.3.2.007-98 зазначено: у приміщеннях із візуально-дисплейними терміналами слід щодня проводити вологе прибирання. А будь-яке вологе прибирання хоч круть, хоч верть передбачає застосування певних мийних, а в період карантину ще й дезінфікуючих засобів. Тож перед підприємством постає запитання: як правильно та доцільно, з економічної точки зору, “затаритися” необхідною кількістю санітарно-гігієнічних засобів?
Олена РИЖИКОВА, консультант газети
“Все про бухгалтерський облік”