Антивірусні заходи на підприємствах: застосовуємо та обліковуємо без фейлів
Очевидно, до минулого безтурботного життя ми повернемося нескоро. Допоки ніхто не може спрогнозувати, коли саме це відбудеться. Але, обираючи між примарною безпекою (із жорсткими карантинними заходами) і більш-менш реальною свободою (із повним ігноруванням небезпеки зараження коронавірусною інфекцією), суб’єкти господарювання зупиняються на проміжному варіанті. Власне, на ньому наполягає й уряд.
Тож, як забезпечити функціонування звичайних підприємств в епоху COVID-19? Чи потрібно кардинально перелаштовувати їх роботу На це питання має відповісти керівництво кожного підприємства. Але якщо працівники повинні бути на своїх робочих місцях (а тим більше — приймати відвідувачів), без таких елементарних заходів, як застосування засобів індивідуального захисту накшталт захисних масок/респіраторів, захисних окулярів/щитків, гумових рукавичок, а також дезінфекція рук, поверхонь, забезпечення соціальної дистанції тощо, уже нікому не обійтися. У цій статті оповімо, із чого може складатися антивірусне “господарство” і як його правильно обліковувати.
Олена ГОРЄЛОВА,
консультант із бухобліку та оподаткування