Повернення бракованого товару: особливий “карантинний” випадок
У зв’язку з карантином у підприємства оптово-роздрібної торгівлі побутовими товарами знизилися продажі й керівництво вирішило відмовитися від роздробу (магазину). РРО зняли з реєстрації, а приміщення магазину здали в оренду. Через деякий час до офісу підприємства завітав покупець із вимогою повернути йому гроші за бракований холодильник, гарантійний термін якого не минув. Холодильник був проданий у магазині через РРО.
Як повернути покупцеві гроші, якщо РРО в підприємства більше немає? Чи можна здійснити повернення з каси (покупець оплачував холодильник готівкою)?
Запитання з редакційної пошти
ВІДПОВІДЬ: Очевидного виходу із ситуації, що склалася, немає позаяк подібний випадок не передбачено ані Законом України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” від 06.07.95 р. № 265/95-ВР (далі — Закон про РРО), ані його підзаконними актами. Тож розбиратимемося.
Тетяна Сушальська, консультант газети “Все про бухгалтерський облік”
Моя ситуація, дякую.