Корпоративна бібліотека на підприємстві: тонкощі створення та обліку бібліотечного фонду
Попри те, що в наше сьогодення все глибше й глибше проникають сучасні комунікаційні засоби, книги в житті людини, як і раніше, мають велику вагу. Насамперед, коли вони на професійну тематику і залишаються цінними протягом багатьох років. Нові знання зумовлюють потребу їх упорядкування, зберігання, а, ймовірно, і створення спеціального підрозділу — бібліотеки. Розглянемо докладніше особливості створення скарбниці знань на підприємстві й організації обліку бібліотечного фонду.
Створюємо спеціалізований підрозділ — бібліотеку
Без зайвих слів звернемося до профільного законодавства й не гаючись з’ясуємо визначення термінів.
Геннадій ЕЙЧИС,
головний бухгалтер
ТОВ “Цивільпроект” м. Одеса
Список використаних нормативно-правових актів:
1. ПКУ — Податковий кодекс України.
2. Закон № 32 — Закон України “Про бібліотеки і бібліотечну справу” від 27.01.95 р. № 32/95-ВР.
3. Інструкція № 22 — Інструкція з обліку документів, що знаходяться в бібліотечних фондах, затверджена наказом Мінкульту України
від 03.04.07 р. № 22.
4. Наказ № 352 — наказ Мінстату України “Про затвердження типових форм первинного обліку” від 29.12.95 р. № 352.