Як клеїти акцизні марки на рідини для електронних сигарет
Ситуація: підприємство у власному магазині має намір розпочати діяльність у сфері роздрібної торгівлі рідинами для електронних сигарет в 10 мл ємностях (зображення “А”). Усі ємності в картонних упаковках (зображення “В”), на які планується наносити марки та інші обов’язкові реквізити.
Тож маємо такі запитання: на ємність із зображення “А” чи “В” треба наклеювати акцизні марки і де саме підприємству їх розміщувати?
Що каже ДПС. Відповідно до п. 226.9 Податкового кодексу України (далі — ПКУ), а також вимог Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах, затвердженого постановою КМУ від 27.12.10 р. № 1251, наклеювання марки акцизного податку здійснюється на споживчу упаковку, на якій міститься інформація про товар, де знаходиться ємність об’ємом 10 мл, з якої безпосередньо споживач, що придбаває рідини у такій упаковці, заправлятиме контейнер багаторазового використання.
Якщо рідина, що використовується в електронних сигаретах, знаходиться в ємності (зображення “А”), тобто без додаткової упаковки (коли товар її не потребує), тоді марку акцизного податку наклеюють саме на ємність.
Коли рідина, що використовується в електронних сигаретах, знаходиться в ємності об’ємом 10 мл (зображення “А”), а ємність — в упаковці (зображення “В”), які є кінцевим варіантом продукту, марку акцизного податку наклеюють саме на упаковку.
Окрім того, спосіб нанесення марок акцизного податку на підакцизні товари має забезпечувати розривання марки акцизного податку під час відкупорювання (розкривання) такої упаковки.
ІПК ДПСУ від 02.06.2021 р. № 2219/ІПК/99-00-09-03-02-06, доступна на ipk.vobu.ua.
#дайджест, #АкцизніМарки, #роздріб