Повернення уціненого товару: як дотриматися прав споживачів
Магазин електротоварів уцінив на 40% 8 прасок через незначні дефекти (подряпини пластмасового корпусу, невеличкі відколки). Праски одразу розпродали. Також магазин розмістив оголошення на касі, що уцінений товар обміну та поверненню не підлягає. Проте один із покупців через тиждень після придбання все-таки спробував повернути праску в робочому стані з вимогою повернути гроші (чек РРО наявний).
Чи має право покупець висувати таку вимогу, якщо його завчасно попереджено про неможливість повернення?
Запитання з консультаційної лінії
ВІДПОВІДЬ: Авжеж, має право. Але все-таки варто з’ясувати докладніше. І в цьому нам допоможе Закон України “Про захист прав споживачів” від 12.05.91 р. № 1023-XII(далі — Закон про споживзахист).
Тетяна СУШАЛЬСЬКА, консультант газети
“Все про бухгалтерський облік”
#торгівля, #споживзахист, #штраф, #роздріб
Дяже вдячна за публікацію.