Розробка дизайну етикетки: як обліковувати витрати
Нещодавно керівництво нашого підприємства (платник податку на прибуток на загальних підставах) вирішило випускати новий вид продукції. У зв’язку з цим виникла потреба у замовленні в рекламної компанії розробки дизайну фірмової етикетки для такої продукції.
Підкажіть, будь ласка, як обліковувати такі витрати?
Запитання з редакційної пошти
ВІДПОВІДЬ: У бухобліку суми, сплачені рекламній компанії за розробку дизайну фірмової етикетки, на наш погляд, ваше підприємство має право обліковувати у складі витрат періоду (навіть якщо згідно з договором ви отримали виключні майнові права на такий твір). У податково-прибутковий облік вони, найпевніше, мають просочитися за бухобліковими правилами. Бажаєте почути аргументи? Будь ласка.
Світлана РОМАНЮК,
консультант з питань обліку
та оподаткування, м. Київ
#НематеріальніАктиви, #бухоблік, #ПодатокНаПрибуток