Уточнення ПК після припинення воєнного стану: скільки часу матимуть платники
Протягом якого терміну після припинення воєнного стану підлягає уточненню податковий кредит, задекларований платниками під час його дії?
ВІДПОВІДЬ: Відповідно до п. 32 прим. 2 підрозділу 2 р. ХХ Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 р. № 2755-VI (далі — ПКУ) тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, платники податку за операціями з придбання товарів/послуг, за якими в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі — ЄРПН) постачальниками не зареєстровано податкові накладні та/або розрахунки коригування до них, включають до складу податкового кредиту звітного періоду суми ПДВ, сплачені (нараховані) у складі вартості придбаних товарів/послуг, на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, складених (отриманих) платником податку за операціями з придбання товарів/послуг відповідно до Закону України від 16 липня 1999 р. № 996-XIV “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, із змінами і доповненнями, Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”.
Протягом шести місяців після припинення або скасування дії воєнного стану платники зобов’язані забезпечити реєстрацію в ЄРПН всіх податкових накладних та розрахунків коригування, реєстрація яких відстрочена на період дії воєнного стану, а податковий кредит, задекларований платниками під час дії воєнного стану на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, підлягає обов’язковому уточненню (приведенню у відповідність) з урахуванням даних податкових накладних та розрахунків коригування, зареєстрованих у ЄРПН.
Категорія 101.13
#ВоєннийСтан, #ПодатковийКредит