Як в електронному кабінеті створити уточнюючу фінзвітність
Який податковий (звітний) період необхідно обрати під час створення в Електронному кабінеті звітної або уточненої фінансової звітності за минулий податковий (звітний) період та за якою формою необхідно подавати таку уточнену фінансову звітність (у т.ч. у разі внесення до неї змін)?
ВІДПОВІДЬ: Відповідно до абзацу третього п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755, зі змінами та доповненнями (далі — ПКУ), фінансова звітність або звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), що подаються відповідно до абзаців першого та другого п. 46.2 ст. 46 ПКУ, є додатком до податкової декларації з податку на прибуток підприємств (звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, розрахунку частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку) та її невід’ємною частиною.
Підприємства можуть подавати уточнену фінансову звітність та уточнену консолідовану фінансову звітність на заміну раніше поданої фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності за результатами проведення аудиторської перевірки з метою виправлення самостійно виявлених помилок або з інших причин. Подання та оприлюднення уточненої фінансової звітності та уточненої консолідованої фінансової звітності здійснюються у такому самому порядку, як і фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності, що уточнюються (абзац дев’ятнадцятий п. 2 Порядку № 419).
Проміжна (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців) або річна фінансова звітність підприємства подають податковим органам у строки, передбачені ПКУ (абзац шостий п. 5 Порядку № 419).
Подання фінансової звітності засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до вимог ПКУ та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, зі змінами та доповненнями (далі — Порядок № 557).
Згідно з абзацом першим п. 2 р. ІІ Порядку № 557 платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки, керуючись Порядком № 557.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або “хмарного” кваліфікованого електронного підпису.
Під час створення електронного документа фінансової звітності за звітний період або уточненої фінансової звітності за минулий податковий (звітний) період в режимі “Введення звітності” приватної частини Електронного кабінету необхідно обрати: звітний рік та звітний період (квартал або півріччя або 9 місяців (три квартали) або рік), за який подається така фінансова звітність.
Слід відмітити, що подання фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності за попередні звітні (податкові) періоди, у тому числі уточненої фінансової звітності та уточненої консолідованої фінансової звітності, відповідно до вимог абзацу дев’ятнадцятого п. 2 Порядку № 419 та методології її приймання Державною службою статистики України здійснюється за формами, що діяли у звітному (податковому) періоді, за який звітує платник податку.
Тобто уточнену фінансову звітність за минулий податковий (звітний) період (у т.ч. у разі внесення до неї змін) подають за формою, що діяла у звітному (податковому) періоді, за який звітує платник податку.
Категорія 102.20.02
#фінзвітність, #ЕлектроннийКабінет