Як створити резерв витрат на охорону праці: вирішуємо бухоблікове питання
Підприємство планує щомісяця відраховувати на охорону праці 0,5% від місячного фонду оплати праці. Як правильно створити резерв відрахувань на охорону праці та якою кореспонденцією рахунків його оформити?
Запитання з редакційної пошти
ВІДПОВІДЬ: Перш за все зазначимо, що Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 11 “Зобов’язання” (далі — П(С)БО 11) створення забезпечення (резерву) витрат на охорону праці прямо не передбачено. Але й, як кажуть, не заборонено. Хоча тут слід говорити, що підприємство з огляду на імперативність норм П(С)БО 11 зобов’язане створювати ті чи інші забезпечення (резерви) за умови, що вони (забезпечення) відповідатимуть тим критеріям, які висуває П(С)БО 11.
Дмитро ЗУБАЧ,
консультант з питань оподаткування
#бухоблік, #витрати, #ОхоронаПраці