Маркетинг/мерчандайзинг: підводне каміння визнання операцій реальними і госпдіяльними
Податківці неабияку увагу приділяють перевіркам маркетингових та мерчандайзингових операцій. Передусім ідеться про їх документальне оформлення та визначення ділової мети, для оцінки реальності таких операцій. Нерідко контролери ставлять під сумнів господарську спрямованість таких операцій (для нарахування податкових зобов’язань із ПДВ) або ж узагалі вказують на фіктивність оформлених документів, аби, окрім того, ще й “зняти” за такими операціями витрати для податкових цілей. Не виключаємо, що іноді така увага обґрунтована діями недобросовісних підприємств, які можуть відверто завищувати вартість таких послуг порівняно з реально наданими. Та все ж таки добросовісним підприємствам доводиться захищати себе під час прискіпливої уваги контролерів добре оформленою документальною доказовою базою.
Про основні аспекти маркетингових перипетій та документального оформлення таких операцій поговоримо далі.
Антон ЮЛІН,
незалежний консультант, м. Київ
#НегосподарськаГоспдіяльність, #маркетинг, #мерчендайзинг