Готельний бізнес у запитаннях та відповідях
Готельний бізнес намагається вижити навіть під час війни (що недивно), і в нього є свої “професійні” клопоти, які виникають щодня. У сьогоднішній добірці пропонуємо відповіді на актуальні запитання, що можуть зацікавити широке коло готельєрів.
Відряджені іноземні працівники та туристичний збір
Чи мають право іноземці, котрі прибули до України у відрядження, на пільгу з туристичного збору?
ВІДПОВІДЬ: Ні, не мають.
Як готелю отримати “зірки”
Власник нещодавно відкритого готелю хоче встановити йому категорію “три зірки”. Як це зробити?
ВІДПОВІДЬ: Встановлення категорій об’єктів туристичної інфраструктури (зокрема, готелів) передбачено ст. 19 Закону України “Про туризм” від 15.09.95 р. № 324/95-ВР.
Що робити готелю із забутими речами
Постояльці готелю часто-густо забувають у номерах свої речі. Які дії готелю у такій ситуації?
ВІДПОВІДЬ: Дії готелю в описаній ситуації передбачено Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг, затвердженими наказом Держтурадміністрації України від 16.03.04 р. № 19 (далі — Правила № 19).
Добова та погодинна оплата готельних послуг
Чи може готель встановити дві форми оплати послуг тимчасового розміщення: добову та погодинну (для раннього заїзду та пізнього виїзду)?
ВІДПОВІДЬ: На нашу думку, може, але її потрібно обґрунтувати.
Куріння в готелі
Чи має право готель встановити заборону для куріння на всій своїй території, зокрема, в усіх номерах?
ВІДПОВІДЬ: Так, має. Хоча щодо цього запитання в чинному законодавстві є розбіжності.
Тетяна СУШАЛЬСЬКА, консультант
газети “Все про бухгалтерський облік”
#ГотельнийБізнес, #відрядження, #ТуристичнийЗбір
Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.