Розробка містобудівної документації: як заповнити ПН
Податкова накладна ФОП з 01.01.2024 перейшов зі спрощеної системи на загальну з ПДВ. ФОП розробляє містобудівну документацію. Договір з замовником був укладений в минулому році на загальну суму 180 000 грн, в минулому році було заплачено аванс 40 000 грн. Акти виконаних робіт ще не підписані. 1. Як правильно зробити додаткову угоду про те, що сума тепер включає ПДВ? Необхідно вказати, що лише залишок суми 140 000 грн включає ПДВ? 2. В цьому році замовник заплатив ще 6 000 грн авансу. Тепер я маю зареєструвати податкову накладну на 6000, вірно? В податковій накладній я можу вказати код послуги згідно з ДКПП 71.11 чи треба обирати, наприклад 71.11.31-00.00? З якої групи обирати: клас чи тип? 3. Так як це аванс, я маю вказати кількість (обсяг) послуги дробом. Чи правильно я розумію: Частку я рахую від суми, яка залишилась на цей рік, 140 000 грн. Тобто, 6 000 : 140 000 = 0,04285714. Чи є якісь вимоги до кількості знаків після коми?
Ірина МИХАЙЛОВА, консультант газети
“Все про бухгалтерський облік”