| Каталог статей |       | Спецвипуски |       Корисні посилання      
публікація з № 71 за 14.08.2024 р.

ВЧИМОСЯ ГОВОРИТИ З ДИРЕКТОРОМ

За 30 років роботи бухгалтером я мала справу з дуже різними керівниками і для себе вивела таку градацію: “хороший” директор — невимогливий і поблажливий до персоналу, за явні промахи в роботі може м’яко покартати, грошових покарань не застосовує, відпроситися — завжди будь ласка.

Бухгалтер, який працює з таким директором, ризикує перетворитися на “поганого поліцейського”, якщо, звичайно, це відповідальна особа. Підприємство не має перспектив для хорошого розвитку, завжди на грані банкрутства.

Увага! Повна версія статті доступна лише передплатникам газети "Все про бухгалтерський облік"!
Авторизуйтеся, будь ласка:
Отримати код передплатника можна за телефоном (067) 325-60-58 або (044) 365-02-82.
Стати передплатником
Увага! Після авторизації натисніть Ctrl+F5, якщо сторінка відображається некоректно.

Ви пропонуєте керівнику вибір і відповідальність за цей вибір ви ділите навпіл. Очільник відчуває вашу підтримку і відповідатиме вам тим самим.

За мого першого керівника у мене пішло 3 роки і збиток у NNNN доларів на те, щоб привчити читати документи, які він підписує. А говорити доступно і злазити з “Олімпу” я навчилася зовсім нещодавно і ділюся з вами набутим умінням. Спробуйте і повірте — вас цінуватимуть, поважатимуть і дослухатимуться до вашої думки!

Ірина ГОРДЕЙЧУК, стаж роботи —
з 1994 р., оптова торгівля, ЗЕД, м. Львів