ВЧИМОСЯ ГОВОРИТИ З ДИРЕКТОРОМ
За 30 років роботи бухгалтером я мала справу з дуже різними керівниками і для себе вивела таку градацію: “хороший” директор — невимогливий і поблажливий до персоналу, за явні промахи в роботі може м’яко покартати, грошових покарань не застосовує, відпроситися — завжди будь ласка.
Бухгалтер, який працює з таким директором, ризикує перетворитися на “поганого поліцейського”, якщо, звичайно, це відповідальна особа. Підприємство не має перспектив для хорошого розвитку, завжди на грані банкрутства.
Ви пропонуєте керівнику вибір і відповідальність за цей вибір ви ділите навпіл. Очільник відчуває вашу підтримку і відповідатиме вам тим самим.
За мого першого керівника у мене пішло 3 роки і збиток у NNNN доларів на те, щоб привчити читати документи, які він підписує. А говорити доступно і злазити з “Олімпу” я навчилася зовсім нещодавно і ділюся з вами набутим умінням. Спробуйте і повірте — вас цінуватимуть, поважатимуть і дослухатимуться до вашої думки!
Ірина ГОРДЕЙЧУК, стаж роботи —
з 1994 р., оптова торгівля, ЗЕД, м. Львів