| Каталог статей |       | Спецвипуски |       Корисні посилання      
публікація з № 90 за 21.10.2024 р.

Зберігання звітів: електронний формат чи паперові копії

Зберігання бухгалтерської документації — важливий аспект діяльності будь­якого підприємства, від якого залежить належна організація внутрішнього обліку та виконання вимог законодавства. Одне з головних запитань, з яким стикаються бухгалтери, — як саме зберігати звіти: досить електронного формату чи необхідно роздруковувати документи на папері? У цій статті розглянемо норми зберігання звітів, строки їх зберігання та нюанси, пов’язані з вибором між електронними і паперовими копіями.

Увага! Повна версія статті доступна лише передплатникам газети "Все про бухгалтерський облік"!
Авторизуйтеся, будь ласка:
Отримати код передплатника можна за телефоном (067) 325-60-58 або (044) 365-02-82.
Стати передплатником
Увага! Після авторизації натисніть Ctrl+F5, якщо сторінка відображається некоректно.

Людмила ГРИГОРЧАК,
“Бухгалтерський сервіс-онлайн”, м. Ірпінь