Новий директор — нові інструкції: як оновити посадові інструкції без порушень?

СИТУАЦІЯ. Бюджетна організація соціальної сфери. Були посадові інструкції
відділення стаціонарного догляду, де є завідувач, сестра медична, молодша медична сестра, сестра господиня. Передивилася інструкції, вони зовсім не підлягають кваліфікаційним вимогам. Хочу внести зміни. Директор змінився. Як юридично правильно внести зміни в посадові інструкції?
Володимир УЖЕНКО,
незалежний експерт, м. Дніпро
Список використаних нормативно-правових актів:
- КЗпП — Кодекс законів про працю України від 10.12.71 р.
- Закон № 2136 — Закон України “Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану” від 15.03.2022 р. № 2136-IX.
- Класифікатор професій — Національний класифікатор України “Класифікатор професій ДК 0 03:20 10”, затверджений наказом Держспоживстандарту від 28.07.10 р. № 327.
- Перелік № 578/5 — Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Мін’юсту від 12.04.12 р. № 578/5.