Що робити, якщо мережа вашого мобільного оператора не працює?
Під час війни головне — залишатися на звʼязку, адже важливо розуміти, що рідні і близькі — живі та здорові. Однак через інтенсивність бойових дій може виникнути проблема відсутності мобільного звʼязку вашого оператора, інфраструктура постачальників послуг може бути пошкоджена, не працювати або працювати з перебоями, через інші технічні причини.
Що робити у такому разі?
1. Не перенавантажуйте мережі, зменшіть використання трафіку та тримайте звʼязок лише за необхідності. Не можете додзвонитися – напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму – можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників.
2. Скористайтеся національним роумінгом – залишаючись абонентом одного оператора, користуйтеся мережами інших.
Як працює національний роумінг?
Для абонентів Київстар та Vodafone потрібно вимкнути автоматичне підключення до мереж у вашому смартфоні та у разі відсутності звʼязку у ручному режимі змінити постачальника послуг. Це робиться за декілька кліків у налаштуваннях вашого гаджета.
Абонентам Lifecell не потрібно нічого змінювати, а у разі якщо звʼязок все ж зникне – у ручному режимі змінити постачальника послуг.
Національний роумінг – це технічна взаємодія мобільних операторів у теперішніх умовах воєнного стану для того, аби ви залишалися на звʼязку. Ви не відчуєте різниці, проте завжди зможете сказати рідним: “Ало, так, у мене все добре!”.
Національний роумінг запустили Vodafone, Київстар та Lifecell спільно з Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України, Міністерством цифрової трансформації, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектру та надання послуг поштового зв’язку.
Залишаємося на звʼязку! Перемагаємо!
#ВоєннийСтан, #НаціональнийРоумінг, #МобільнийЗв’язок