Новорічна дегустація в супермаркеті: організаційні та облікові особливості
За будьяких обставин наші люди святкуватимуть Новий рік. І щоб накрити столи, вони підуть до крамниць та супермаркетів. Там на них чекатимуть представники постачальників, пропонуючи скуштувати зразки тієї чи іншої продукції й на місці придбати її до новорічного бенкету. Інші пропонуватимуть пробники парфумів та іншої косметики, що спонукає до придбання подарунків для рідних та близьких. Ось про такі акції й поговоримо, точніше — про їх обліковоподаткові наслідки.
Організаційні моменти та документальне оформлення
Чого тільки не вигадують маркетологи для просування на ринку продукції своїх компаній. Проводять дегустації, пропонуючи скуштувати зразки їжі або напоїв безпосередньо в приміщенні магазину. Продавці косметичної продукції пропонують спробувати товар шляхом змащення та нанесення пробника товару (парфуми, креми тощо). У господарських супермаркетах запрошують випробувати прямо на місці електроінструмент або спробувати роботу з тим чи іншим будівельним матеріалом (декоративною штукатуркою, фарбою тощо). Також практикують семплінг — роздавання зразків товарів у зменшеній упаковці (шампуні, мило, йогурти тощо).
Зрозуміло, як семплінг, так і дегустація мають на меті ознайомлення цільової аудиторії зі смаком, характеристиками та іншими властивостями товару. Завдяки таким заходам продавець дає можливість покупцю спробувати продукцію, перш ніж той вирішить її придбати.
Юрій Циганок,
сертифікований аудитор, м. Київ
Давно шукала відповідь на ці питання.Дуже вчасно
Дуже мало інформації,а де документальне оформлення?
Спасибо.Очень вовремя.
По документам хотілося б почитати, інформація, нажаль, не повна.
Досить мало інформації
Виробляемо і реалізуемо ялинкові іграшки.Цей спкцвипуск чекали давно
Цікаво…але де ж по документам грунтовне роз’яснення?