Як налаштувати переадресацію викликів
Держспецзв’язку дає відповіді на найпоширеніші запитання українців щодо протидії загрозам у кіберпросторі, безпечного користування телефонами, інтернетом тощо.
Як перевірити, чи встановлена на телефоні переадресація викликів та на які номери?
Переадресація викликів – одна із послуг, яку надають усі українські оператори та на яку потрібно звертати особливу увагу. Переадресація дає змогу перенаправляти вхідні дзвінки на інший номер або на автовідповідач тоді, коли ви не відповідаєте, перебуваєте у зоні недосяжності тощо. Здебільшого переадресовані виклики тарифікуються як вихідні за умовами тарифного плану абонента.
Перевірити всі налаштування щодо переадресації можна таким шляхом:
Android: Контакти — Додаткові послуги — Переадресація (залежно від моделі смартфона може бути іншим);
iOS: Параметри — Телефон.
Телефонний номер, на який здійснюється переадресація викликів, абонент може встановити самостійно. Зверніть увагу, чи не зазначений у налаштуваннях сторонній номер. Водночас слід мати на увазі, що за замовчанням може бути встановлений номер автовідповідача оператора.
Для видалення всіх переадресацій дзвінків потрібно набрати ##002# і натиснути клавішу виклику. У пригоді також стануть такі комбінації:
#21# — виклик: перевірка інформації про ввімкнену переадресацію;
#43# — виклик: статус очікування дзвінка;
#62# — виклик: перевірка переадресації на інший номер;
#33# — виклик: статус блокування вихідних сервісів – дзвінків, SMS і даних.
Більше про переадресацію можна дізнатися на вебсайті вашого оператора: Київстар, Vodafone, lifecell.
За інформацією
Держспецзв’язку