Зменшення корисності основних засобів і їх списання: первинні документи та облік
В умовах воєнного стану у підприємств виникають проблеми з ринковою вартістю активів. Це й не дивно — в умовах форс-мажору значно зростають ризики знецінення, зокрема основних засобів. Також через форс-мажорні обставини можливі випадки списання знецінених об’єктів основних засобів. Як це відображати первинними документами, а також в бухгалтерському та податковому обліку — читайте в цій статті.
Дмитро ТУРЕЦЬКИЙ,
консультант з податків та зборів,
м. Київ
Список використаних нормативно-правових актів:
1. ПКУ — Податковий кодекс України.
2. Закон № 2658 — Закон України “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні” від 12.07.01 р. № 2658-III.
4. Порядок № 1307 — Порядок заповнення податкової накладної, затверджений наказом Мінфіну України від 31.12.15 р. № 1307.
6. Порядок № 818 — Порядок складання типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору, затверджений наказом Мінфіну України від 13.09.16 р. № 818.
#бухоблік, #ОсновніЗасоби, #ПервинніДокументи, #ПодатковийОблік, #ПДВ