Акти невиконаних робіт: як відповідають керівник та бухгалтер філії
Юрособою створено філію. Філія має призначеного керівника, який діє на підставі довіреності від материнської компанії, окремий баланс, банківський розрахунковий рахунок та наділена майном юрособи. Юрособа уклала договір про виконання робіт з контрагентом та підписала акти про виконання робіт. Через АВІЗО передано на баланс філії оплату за виконані роботи та відповідні акти для відображення у витратах та звітності філії.
Яка відповідальність директора та головного бухгалтера філії за проведення та відображення у звітності цих робіт, якщо надалі буде виявлено, що роботи виконано в неповному обсязі?
Запитання з редакційної пошти
ВІДПОВІДЬ: Вважаємо, про провину керівника та бухгалтера філії говорити немає підстав. Пояснимо, чому.
Ольга ЯТКЕВИЧ,
адвокат, юридичний радник,
професіонал з інтелектуальної власності
#ЮридичнаКонсультація, #філії, #відповідальність