Документальна діджиталізація: як впровадити електронний документообіг з покупцями і чи можна відмовитися від актів
Приватне підприємство продає послуги онлайн. Хочемо запровадити обмін електронними документами з нашими покупцями. Серед покупців є як юридичні особи, так і фізичні.
Чи обов’язково підписувати з ними договір про визнання електронних документів? Чим можна замінити акти наданих послуг із навчання (наприклад, видавати лише свідоцтво про проходження навчання), оскільки постійно стикаємося з неможливістю їх підписання фізособами?
Запитання з редакційної пошти
ВІДПОВІДЬ: У разі онлайн-торгівлі для впровадження з покупцями електронного документообігу (далі — ЕДО) підписувати з ними договір про визнання електронних документів необов’язково. Можна обмежитися розміщенням публічного договору на сайті підприємства, який клієнт може “підписати” і погодитися з його змістом одним лише натиском кнопки. Акт наданих послуг свідоцтво про навчання не замінить. Розтлумачимо.
Антоніна КУРИЛЕНКО,
консультант з обліку
та оподаткування, м. Київ
#бухоблік, #ЕлектроннийДокументообіг, #торгівля