Розливання алкоголю під час маркетингово-рекламних презентацій: чи є наслідки
Наше підприємство, що не провадить господарської діяльності з продажу чи відпуску алкоголю, під час маркетингово-рекламних презентацій наливає клієнтам (потенційним та нинішнім) алкоголь. Кейтерингової компанії не наймаємо — підприємство самостійно купує та розливає алкоголь.
Чи виникають для підприємства наслідки?
Запитання з редакційної пошти
ВІДПОВІДЬ: Самостійне використання алкоголю в маркетингово-рекламних презентаціях має практичні ризики, зокрема, щодо ліцензування такої діяльності. Пояснимо нижче.
Матеріали теми номера підготував
Антон ЮЛІН,
незалежний консультант, м. Київ
#МаркетинговіЗаходи, #алкоголь, #ліцензія, #штраф