Бонуси і знижки від контрагента за виконання плану закупівель: роз’яснювальна та судова практика
Ми раніше чули, що бонуси і знижки від наших контрагентів за виконання плану закупівель податківці можуть вбачати як маркетингові послуги, які необхідно обкладати ПДВ.
Чи відповідає це дійсності? Яка наразі позиція податківців та якими податковими ризиками це загрожує?
Запитання з консультаційної лінії
ВІДПОВІДЬ: Так, справді, раніше в роз’яснювальній та судовій практиці здебільшого була позиція податківців, яка полягала в тому, що відповідні бонуси та знижки від контрагентів за виконання плану закупівель — це, по суті, маркетингові послуги, а їх сума є базою для обкладення ПДВ. Наразі картина не настільки однозначна, утім, в аспекті ПДВ-наслідків вона все ще залишається ризикованою.
Матеріали теми номера підготував
Антон ЮЛІН,
незалежний консультант, м. Київ
#МаркетинговіЗаходи, #ПДВ, #закупівлі, #СудоваПрактика