ФОПИ, ТЕКСТИЛЬ, АВТОДЕТАЛІ ТА РРО: МАЙЖЕ ДЕТЕКТИВНА ІСТОРІЯ…
(Коментар до постанови КМУ “Про визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 634” від 24.02.21 р. № 136, далі — постанова № 136)
Найнебезпечніші нормативно-правові акти ті, що мають загадкові назви, подібні до назви постанови № 136 — не відомо, про що в них ідеться. Тому треба заглиблюватись у суть, щоб зрозуміти, потрібні вони суб’єкту господарювання як регулятори його діяльності, чи їх можна ігнорувати.
Постанова № 136 потребує уваги — вона дає привід нагадати про важливий аспект щодо застосування РРО/ПРРО фізособами-підприємцями на єдиному податку (далі — ФОП) у 2021 році.
Нею Уряд скасував свою ж постанову від 22.07.2020 р. № 634, якою було затверджено два переліки — текстилю і деталей та приладдя для автотранспортних засобів, під час реалізації яких застосовуються РРО та/або ПРРО, — що мала набрати чинності 1 січня 2021 року.
Тетяна СУШАЛЬСЬКА,
консультант газети
“Все про бухгалтерський облік”