Хто має оформляти Акт на списання ОЗ: бухгалтер чи комірник
Підкажіть, будь ласка, під час списання основного засобу хто має заповнювати акт на списання, особливо його зворотну сторону, в якій фіксують інформацію про наявність тих або інших цінностей, отриманих від ліквідації основного засобу?
Ці відомості мусить туди вписувати бухгалтер чи комірник, котрий такі цінності оприбутковує на склад? Ніяк не можемо дійти консенсусу з цього питання (в обліковій політиці та в посадовій інструкції щодо цього нічого це не прописано).
Запитання з редакційної пошти
ВІДПОВІДЬ: Насправді оформляти увесь акт на списання основних засобів (далі — ОЗ) мусить комісія, створена на підприємстві. Аргументуємо.
Світлана РОМАНЮК, консультант із питань обліку та оподаткування, м. Київ