Хто повинен сканувати трудові книжки після 10.06.2021 р.
Чи зобов’язаний роботодавець — юридична особа сканувати трудові працівників, котрі оформлені на роботу після літа 2021 року? Якщо так, то які нормативні акти це регулюють?
ВІДПОВІДЬ: Ні, не зобов’язаний.
10.06.2021 р. набув чинності Закон України № 1217, яким запроваджується облік трудової діяльності в електронній формі, що дозволяє не оформляти та не вести паперових трудових книжок. Заразом встановлено перехідний 5-річний період, протягом якого інформацію з паперових трудових книжок слід передати до реєстру застрахованих осіб. Якщо по-простому, то протягом цих 5 років потрібно відсканувати трудову книжку і передати такі скан-копії на портал ПФУ.
Ірина ТОРКІШ, бухгалтер, м. Тернопіль