| Каталог статей |       | Спецвипуски |       Корисні посилання      
публікація з № 91 за 23.10.2024 р.

Оплата відрядження

Підприємство — платник податку на прибуток та ПДВ. Співробітник був у відрядженні 23.09—30.09.

Чи можемо ми його зарплату за вересень нарахувати за окладом? Чи потрібно додатково оплачувати вихідні, коли він був у відрядженні? Якщо цього не робити, які наслідки? Чи потрібно в табелі показувати дні відрядження?

Запитання з редакційної пошти

Увага! Повна версія статті доступна лише передплатникам газети "Все про бухгалтерський облік"!
Авторизуйтеся, будь ласка:
Отримати код передплатника можна за телефоном (067) 325-60-58 або (044) 365-02-82.
Стати передплатником
Увага! Після авторизації натисніть Ctrl+F5, якщо сторінка відображається некоректно.

Дмитро ЗУБАЧ,
консультант із питань оплати праці