Чи оформляти документи на підприємстві за оновленим Державним стандартом
(замість коментаря до ДСТУ 4163:2020)
1 вересня 2021 р. набрав чинності оновлений Стандарт, який визначає вимоги до оформлення певних документів на підприємствах, установах та організаціях. Він наробив чимало галасу в кадрових та бухгалтерських колах. Сьогодні ми не лише розповімо про новації в оформленні документів згідно з новим ДСТУ, а й відповімо на найпоширеніші запитання щодо його застосування й насамперед — щодо обов’язковості неухильного дотримання Стандарту.
Віктор НАГОРНИЙ, консультант газети
“Все про бухгалтерський облік”
#ДСТУ, #СкладанняДокументів
ОСНОВНІ РЕКВІЗИТИ В ДОКУМЕНТАХ ЮРОСІБ
- Найменування юрособи (04) — автора документа
Зазначають повне найменування юрособи, записане в положенні (статуті), а також нижче (окремим рядком у центрі) розміщують скорочене найменування юрособи, якщо його офіційно зафіксовано в положенні (статуті). Скорочене найменування зазначають у дужках або без них.
Найменування записуйте великими літерами, а також можете використовувати напівжирний прямий шрифт (п. п. 7.4 та 7.2 ДСТУ).
Зразок
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРАТ»
(ТОВ «КАРАТ»)
Віктор НАГОРНИЙ,
консультант газети «Все про бухгалтерський облік»
Вдячний за корисний матеріал
Консультація дуже доступна,а головне своєчасна.Сподіваюсь і надалі будемо отримувати подібну корисну інформацію .
Консультація доступна