Звітність неприбуткової організації
Ситуація. Асоціація створила філії в різних регіонах України, які не розпочали своєї діяльності, рахунки в банках для них не відкривала, обліку щодо філій не вела, звітність до податкових органів не подавала.
ЗАПИТАННЯ: Чи повинна Асоціація подавати окрему податкову звітність за філії в разі непроведення ними фактичної діяльності?
АРГУМЕНТОВАНА ВІДПОВІДЬ ДПСУ: Відповідно до вимог п. 46.2 ПКУ неприбуткові організації, визначені п. 133.4 ПКУ, подають Звіт. Водночас фінансова звітність, яку складають та подають відповідно до п. 46.2 ПКУ неприбуткові організації, є додатком до Звіту та його невід’ємною частиною.
Згідно з вимогами ст. 14 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.99 р. № 996-XIV підприємства зобов’язані подавати фінзвітність органам, до сфери управління яких вони належать, трудовим колективам на їх вимогу, власникам (засновникам) відповідно до установчих документів, якщо інше не передбачено Законом. Органам державної влади та іншим користувачам фінансову звітність подають відповідно до законодавства.
Отже, оскільки статус неприбуткової організації набуває лише юрособа, то Звіт повинен включати показники діяльності всіх підрозділів без створення юрособи, що входять до її складу.
Щодо фінансової звітності, то вона є невід’ємною частиною Звіту та її показники повинні включати показники діяльності Асоціації та її філій згідно з правилами складання фінзвітності.
ІПК ДПСУ від 30.09.2021 р. № 3654/ІПК/99-00-18-04-02-06
#дайджест, #НеприбутковіОрганізації