-
Сповіщення: Увесь № 106 за 2021 р. – Газета "Все про бухгалтерський облік"
Витрати на страхування чужого майна: як підтвердити ділову мету
Наше підприємство (платник податку на прибуток і ПДВ) здійснює оптову торгівлю товарами та послугами на всій території України через партнерів (роздрібних продавців) — співпрацюємо з ними за дистриб’юторськими угодами. Ми зацікавлені в підтриманні бізнесу партнерів, аби на випадок стихійного лиха чи іншого форс-мажору їхня діяльність (у т.ч. з продажу наших товарів/послуг) не припинялася або якнайшвидше відновлювалася. Для цього ми укладаємо зі страховою компанією договір страхування майна (ТМЦ, торговельного обладнання), де вигодонабувачами є наші партнери-дистриб’ютори. Страхуємо від стихійних лих, крадіжок, пограбувань тощо. Витрати на страхування ми партнерам не перевиставляємо. Оскільки страховий внесок сплачують одноразово під час укладання договору, акти за договором страхування не підписуються.
Підкажіть, будь ласка, чи є в нашого підприємства ризик втратити витрати на це страхування? Якщо так, то як його мінімізувати?
Запитання з редакційної пошти
ВІДПОВІДЬ: Звісно, ризик втрати витрат існує, але схильні оцінювати його як низький і способи його мінімізації справді є. Розлогіше — далі.
Антоніна КУРИЛЕНКО,
консультант з обліку та оподаткування,
м. Київ
#ПодатокНаПрибуток, #витрати, #страхування