Персонал філії: кадрове оформлення, зарплатні податки та звітність
У морі запитань, зумовлених наявністю філій, чи не найпоширенішими є працезарплатні. Кого вважати роботодавцем — філію чи головне підприємство? Хто ухвалює рішення та видає накази про прийняття та звільнення персоналу філії? Як має бути налагоджено кадрове діловодство? Як оформляти “передислокацію” персоналу між головним підприємством та філіями? Яка доля працівників філії у разі її закриття? Хто і куди сплачує податки із зарплати працівників відокремленого підрозділу та подає звітність? Відповіді на ці та інші запитання, пов’язані із використанням найманої праці, і надасть наш матеріал.
Тамара ПРОЩИНА, консультант газети
“Все про бухгалтерський облік”
#філії, #звітність, #зарплатніПодатки, #ТрудовіВідносини, #кадри