1

Оренда офісного обладнання: чи подавати форму № 20-ОПП

Наше підприємство, яке надає послуги з навчання за договором з фізособою, орендувало офісне обладнання (інтерактивні дошки та панелі, цифрові проєктори).



Чи треба інформацію про це обладнання подавати у ф. №  20-ОПП?



Запитання з консультаційної лінії



ВІДПОВІДЬ: Так, у вашому випадку повідомлення за формою №  20-ОПП подавати треба. Пояснимо чому.




Увага! Повна версія статті доступна лише передплатникам газети "Все про бухгалтерський облік"!
Авторизуйтеся, будь ласка:
Стати передплатником
Увага! Після авторизації натисніть Ctrl+F5, якщо сторінка відображається некоректно.

Любомир СОКОЛЬСКИЙ,
експерт
із бухгалтерського обліку
та оподаткування,
м. Кам’янець-Подільський

#оренда, #ОфіснеОбладнання