1

Контрагент перейшов на 2-відсотковий ЄП: що з інформуванням та переглядом ціни

Наше підприємство — платник ПДВ і податку на прибуток на загальних підставах. На спецЄП (2 %) не переходимо. Комунікація із контрагентами (постачальниками й підрядниками) констатує, що чимало з них цією можливістю вже скористалося або мають намір це зробити.



За умови, що контрагент перейде на нову систему оподаткування (2-відсотковий ЄП), як саме він має інформувати нас (і чи взагалі повинен це робити) про зміну системи оподаткування? Чи обов’язковий перегляд ціноутворення в чинних контрактах із цими контрагентами, якщо до переходу на 2-відсотковий ЄП вони були платниками ПДВ?



Запитання з редакційної пошти



ВІДПОВІДЬ: Чинне законодавство України не містить обов’язку інформувати своїх бізнес-партнерів про перехід на сплату 2-відсоткового ЄП. Водночас практика свідчить, що компанії, які дбають про репутацію, повідомляють про зміну свого податкового статусу в будь-який поширений у бізнес-середовищі спосіб — письмово електронною чи звичайною поштою. Ціну, на нашу думку, переглядати потрібно, адже в економічно-бухгалтерському розумінні зміна статусу ПДВшника-по­стачальника має відображатися на цінах (у цьому разі — в бік зменшення). З подробицями ознайомимося далі.




Увага! Повна версія статті доступна лише передплатникам газети "Все про бухгалтерський облік"!
Авторизуйтеся, будь ласка:
Стати передплатником
Увага! Після авторизації натисніть Ctrl+F5, якщо сторінка відображається некоректно.

Антоніна КУРИЛЕНКО,
консультант з обліку
та оподаткування, м. Київ

#ЄдинийПодаток, #ПДВ, #торгівля