Знищення бухгалтерських документів: алгоритм для обачних
У процесі діяльності підприємства постійно створюється багато документів, суттєву частку яких становить так звана бухгалтерська документація, приміром, різноманітна первинка, реєстри аналітичного обліку, накази та розпорядження на обліково-звітну тематику. Також чимало документів підприємство отримує іззовні — від своїх контрагентів. І хоча електронний документообіг поступово набирає обертів, прибічники традиційної паперової документації на даний момент залишаються у переважній більшості. І навіть не через консерватизм та інерційність професії. Причина, швидше, у недоліках законодавства, яке визначає статус е-документів та регулює е-документообіг, а також у специфіці вітчизняної системи адміністрування податків. Утім, як би там не було, але паперові консерватори розплачуються за свої, часто вимушені, вподобання необхідністю зберігати та знищувати накопичену бухдокументаційну макулатуру. Про особливості такого процесу ми сьогодні і розповімо.
Володимир ВАЙЛО,
консультант з бухобліку та оподаткування
#бухоблік, #бухдокументація, #відповідальність