Перше оформлення трудової книжки: коли та як
У цьому матеріалі ми розібралися із заведенням трудової книжки тим, хто вперше стає на трудову ниву. З нього, зокрема, дізнаєтесь: хто, у яких випадках і які строки має оформлювати трудову, хто повинен витрачатися на її бланк, як оформлювати титулку та багато інших важливих нюансів.
Перш ніж мовити про чинні правила ведення трудових книжок, декілька слів про потенційні нововведення в законодавстві. Наразі на розгляді в парламенті перебуває законопроєкт № 3623, яким передбачається вивести трудові книжки в необов’язкову площину. Зокрема, закладено правила, за якими трудові заводитимуть тільки тим працівникам, які цього вимагатимуть. А особам, у яких вже є трудові книжки, записи про роботу знову-таки вноситимуть суто на їх вимогу. Натомість обліковувати трудову діяльність передбачається в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб. Як скоро подібні ініціативи можуть втілитися в життя, наразі спрогнозувати складно. Та, безперечно, якщо такі нововведення все-таки впровадять, на сторінках нашої газети ми обов’язково розкладемо все по поличках та докладно розповімо про нові заведенції.
Олена ВЛАСЕНКО,
консультант газети
“Все про бухгалтерський облік”
Завжди чекаю, продовження спецпроекту, велике дякую
Ваш кадровий спецпроєкт завжди своєчасний помічник, завдяки йому я багато нового відкрила для себе. І керівнику нашого підприємства також він не зайвий, бо іноді важко йому довести деякі речі, бо не вірить мені. А тут, бац, і консультація на потрібну тему. Все, директор “здається” відразу.
Стаття цікава і для роботи дуже потрібна
дякую, додала до своєї колекції)