1 відгук
-
Сповіщення: Увесь № 79 за 2020 р. – Газета "Все про бухгалтерський облік"
Кажуть, реклама — двигун торгівлі. Вона ввійшла в бізнесовий побут міцно і, схоже, назавжди. Воно й не дивно. Адже ми живемо в епоху, коли всі щось продають (товари, послуги, знання, ідеї, час). Ринок пропозицій широкий і насичений, конкуренція в ньому величезна й не залишає надії на хороший продаж, не вдаючись до реклами. Проте, щоб бізнесмени не спекулювали, законодавці передбачили санкції, які мають стримувати їх у створенні, зокрема, недобросовісної, неправомірної, забороненої реклами. Тож саме про штрафи, які можуть загрожувати за порушення законодавства про зазивку1, ми й поговоримо далі.
Валерія ВИШНЕВЕЦЬКА,
консультант газети “Все про бухгалтерський облік”