Облік макулатури та податкові наслідки її зберігання та реалізації
У цьому матеріалі ми розповімо про облік макулатури, яку зібрали на підприємстві (картон та інший папір). Чи потрібно ставити її на облік? Як оцінити та які наслідки для оподаткування? Чи потрібно сплачувати екоподаток у разі тимчасового зберігання? На всі ці запитання ми відповімо в нашій статті.
Чи потрібно обліковувати зібрану макулатуру
Відповідно до ст. 1 Закону про бухоблік активами називають ресурси, контрольовані підприємством у результаті минулих подій, використання яких, як очікується, призведе до отримання економічних вигід у майбутньому.
Тому якщо зібраний картон підприємство планує реалізувати, значить, його потрібно обліковувати на балансі як запаси.
Первинними документами для оприбуткування можуть бути, зокрема:
- документ типової ф. № 1-ВТ “Облік відходів та пакувальних матеріалів і тари”, затвердженої наказом Мінприроди України від 07.07.08 р. № 342;
- бухгалтерська довідка з усіма передбаченими ч. 2 ст. 9 Закону про бухоблік реквізитами;
- акт довільної форми, в якому містяться всі обов’язкові реквізити згідно з ч. 2 ст. 9 Закону про бухоблік.
Порядок відображення макулатури в обліку залежить від природи її надходження. Розглянемо два ключові варіанти.
Антон ЮЛІН, незалежний консультант, м. Київ
Більше мороки, аніж грошей, з цією макулатурою!
Не в заробітку справа, це просто культура поводження з відходами….
Простіше спалити. Але інфо дуже корисна.
Дякую за інформацію .Ніби просте а водночас складне питання. Інформація дуже корисна.