Бонусна програма для покупців: облік карток та знижок
Торговельне підприємство відкриває магазин елітних алкогольних напоїв. У зв’язку із цим запроваджено бонусну програму: покупці, які протягом перших 3 днів придбають товар на суму від 500 грн (по одному чеку), отримають безоплатно бонусну картку, котра надалі даватиме їм право на знижку в розмірі 5%. Під час обліку товарів підприємство застосовує середній процент торговельної націнки.
Як у бухобліку відобразити надання покупцям знижки за бонусними картками?
Запитання з редакційної пошти
ВІДПОВІДЬ: Перш ніж відображати в бухобліку знижки, надані покупцям за бонусними картками, необхідно сказати декілька слів про документальне оформлення бонусної програми1.
1 Див. також статтю “Бонусні програми: як облікувати” у газеті “Все про бухгалтерський облік“ № 114 за 2020 р., стор. 19.
По-перше. Слід видати наказ про запровадження бонусної програми або скласти Положення про бонусну програму, де описати засади її проведення, умови участі в цій програмі покупців, строк дії тощо.
Олеся Дейнека, консультант газети “Все про бухгалтерський облік”