Доставка товарів сторонніми особами: організація та облік
Мабуть, для більшості торговців карантин став хорошим імпульсом для переведення своїх продажів із офлайн в онлайн-режим. Нині шопінг у віртуальних магазинах має неабияку популярність. Воно й не дивно, адже, не полишаючи своєї затишної оселі, можна без проблем смачно поїсти, оновити гардероб чи придбати новий омріяний девайс. Одначе специфіка вебпродажів приховує в собі низку особливостей. Наприклад, віртуальна переорієнтація бізнесу тягне за собою, як голка нитку, зокрема, необхідність організації доставки реалізованого краму покупцю. Про те, на що тут слід звернути увагу, ми й поговоримо.
Руслан ПОЛІЩУК,
консультант із питань обліку та оподаткування, м. Київ