Використання мобільних телефонів на підприємстві: відображаємо в обліку
Сьогодні важко знайти підприємство, яке б не користувалося мобільним зв’язком для своїх потреб. Підприємство може закупити мобільні телефони самостійно, але трапляється так, що використовують мобільний співробітника. Як обліковувати такі операції? Нумо дізнаємося.
Леся КУЗЕМСЬКА,
бухгалтер-практик і податковий консультант, IFRS, м. Київ
Додаток до наказу
№ 1-з від 01.06.2023 р.
“ЗАТВЕРДЖУЮ”:
Директор ТОВ “Перемога”
___________________ Сергій РОМАНЧЕНКО
ПОЛОЖЕННЯ
про використання мобільного зв’язку в Товаристві з обмеженою відповідальністю “Перемога”
1. Картки мобільного зв’язку та телефони видаються працівникам Товариства з обмеженою відповідальністю “Перемога” (далі — Підприємство) для підвищення ефективності ведення господарської діяльності Підприємства. Для своєчасного і повного обміну інформацією між працівниками Підприємства, здійснення переговорів з контрагентами (у тому числі і потенційних), пов’язаних з підготовкою, організацією, веденням виробництва, випуском і продажем продукції, а також для виконання адміністративно-управлінських функцій, пов’язаних із діяльністю Підприємства.
2. Рішення про виділення мобільного телефона та картки мобільного зв’язку працівнику Підприємства ухвалює директор ТОВ “Перемога” залежно від обсягу та характеру виконуваних ним функціональних обов’язків.
3. Використання мобільного зв’язку дозволяється тільки з метою здійснення поточної господарської діяльності Підприємства. Працівникам Підприємства забороняється використовувати наданий службовий мобільний зв’язок для особистих потреб.
4. У разі вирішення невідкладних питань, пов’язаних із підготовкою, організацією, веденням виробництва, продажем продукції, у тому числі веденням переговорів, пов’язаних із зовнішньоекономічною діяльністю Підприємства, використання мобільного зв’язку працівниками Підприємства після закінчення робочого дня, а також у святкові і вихідні дні — дозволено за умови виконання п. 3 цього Положення.
5. Якщо працівник Підприємства перевищив встановлений ліміт переговорів, але таке перевищення було пов’язано з виробничою діяльністю Підприємства і з виконанням його функціональних обов’язків, то він зобов’язаний надати директору звіт про проведені перемовини, мету і результативність таких переговорів.
6. У разі перевищення працівником встановлених лімітів на переговори, що не були пов’язані з господарською діяльністю Підприємства, він відшкодовує Підприємству витрати зі сплати вартості переговорів понад установлений ліміт відповідно до положень ст. 127 та ст. 136 КЗпП і наказу про відшкодування витрат.
7. Контроль за дотриманням працівником щомісячного ліміту на переговори здійснює системний адміністратор ТОВ “Перемога” на підставі копій роздруківок оператора мобільного зв’язку.
8. Повернення працівником наданого Підприємством мобільного телефона, картки мобільного зв’язку здійснюється системному адміністратору ТОВ “Перемога”.
9. Працівники Підприємства, котрі використовують наданий їм службовий мобільний зв’язок, зобов’язані знати і виконувати вимоги цього Положення.
(дата)(підпис)(власне ім’я, прізвище)
(дата)(підпис)(власне ім’я, прізвище)
(дата)(підпис)(власне ім’я, прізвище)
#бухоблік, #МобільнийЗв’язок, #дохід
Дякую за Вашу працю. Все доступно і зрозуміло.