Тристоронні операції з єдинниками: чи потрібно застосовувати збільшувальну податкову різницю за пп. 140.5.10 ПКУ
Підприємство, платник податку на прибуток, займається дистрибуцією товарів для фермерів, більшість із яких — платники єдиного податку 4 групи. У межах маркетингових заходів підприємство організувало акції серед своїх клієнтів — при купівлі товарів в асортименті та кількості, обумовлених умовами акції, клієнтам надається річна підписка на спеціалізований інформаційний ресурс. З метою проведення акції підприємство уклало договір з провайдером (українська компанія, платник податку на прибуток), за умовами якого підприємство сплачує провайдеру вартість річної підписки, а провайдер надає клієнтам, визначеним підприємством, права доступу до інформаційного ресурсу.
Прокоментуйте, будь ласка, чи повинно підприємство застосовувати збільшувальну податкову різницю за пп. 140.5.10 ПКУ до витрат на оплату підписок?
ВІДПОВІДЬ: З нашого погляду, у підприємства можуть бути вагомі аргументи для незастосування податкової різниці. Водночас податківці, найімовірніше, наполягатимуть на збільшенні фінрезультату до оподаткування.
Ганна АФАНАСЬЄВА,
консультант з питань оподаткування
#ПодатокНаПрибуток, #ПодатковаРізниця, #ПодатковийРизик, #Фінрезультат