Первинні документи: правила складання та обов’язкові реквізити
Первинні документи: правила складання та обов’язкові реквізити Серед першочергових завдань, із якими стикається бухгалтер, виконуючи свої обов’язки на підприємстві, — необхідність ведення первинної документації. Первинка виступає підґрунтям для відображення госпоперацій у бухобліку, а робота з нею пов’язана із численними нюансами та вимагає від бухгалтера неабияких знань і майстерності. Тому в цій статті поговоримо про обов’язкові реквізити первинного документа та основні вимоги до його складання.
Юлія ПОПІВНЯК,
к.е.н., доцент кафедри обліку і аудиту
Львівського національного університету ім. І. Франка, м. Львів
Список використаних нормативно-правових актів:
1. ГКУ — Господарський кодекс України.
2. ПКУ — Податковий кодекс України.
3. ЦКУ — Цивільний кодекс України.
4. Закон про бухоблік — Закон України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.99 р. № 996-XIV.
5. Закон про мовну політику — Закон України “Про засади державної мовної політики” від 03.07.12 р. № 5029-VI (втратив чинність).
7. Положення № 88 — Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затверджене наказом Мінфіну України від 24.05.95 р. № 88.
8. Порядок № 1307 — Порядок заповнення податкової накладної, затверджений наказом Мінфіну України від 31.12.15 р. № 1307.
#ПервинніДокументи, #бухоблік