Працівник не розпочав виконувати обов’язки: чи можна скасувати прийняття на роботу
До нас влаштовувався новий співробітник. До роботи він мав стати 1 листопада, тому 31 жовтня ми подали на нього повідомлення про прийняття на роботу. Утім, першого числа він так до роботи й не став, на дзвінки не відповідає й лікарняного не надає. Тож з’ясувати причину відсутності працівника не вдається.
Чи можемо ми скасувати наказ про прийняття на роботу й подати скасовуюче повідомлення про прийняття на роботу?
Запитання з консультаційної лінії
ВІДПОВІДЬ: І в довоєнні часи, і наразі чимало випадків, коли працівники вже після оформлення не просто першого робочого дня не з’являються на роботу, а й навіть не вважають за потрібне повідомити роботодавця про те, що не планують ставати до роботи. З’ясуймо, як у такому разі належить вчиняти.
Віктор НАГОРНИЙ,
консультант газети
“Все про бухгалтерський облік”
#ТрудовіВідносини