1

Чи звітувати про використані розрахункові книжки

Торговельне підприємство у своєму магазині застосовує РРО на загальних підставах. Під час тимчасового вимкнення електроенергії в магазині для оформлення розрахункових операцій зі споживачами продавці використовували зареєстровані належним чином
розрахункові книжки.



Чи потрібно подавати до податкової звітність за використаними книжками?





ВІДПОВІДЬ: Згідноз абз. 2 п. 7 ст. 3 Закону про РРОсуб’єкти господарювання, які використовують РРО*, повинні подавати до контролюючих органів дротовими або бездротовими каналами зв’язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці в пам’яті РРО або в пам’яті приєднаних до них модемів.





* Окрім електронних таксометрів, автоматів з продажу товарів (послуг) та РРО, що застосовуються для обліку та реєстрації операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі.




Увага! Повна версія статті доступна лише передплатникам газети "Все про бухгалтерський облік"!
Авторизуйтеся, будь ласка:
Стати передплатником
Увага! Після авторизації натисніть Ctrl+F5, якщо сторінка відображається некоректно.

#РРО, #РозрахунковіКнижки, #звітність