Підприємство не створювало “відпускного” резерву: які наслідки
На підприємстві попередня бухгалтерка не створювала забезпечення на оплату відпусток, хоча мала це робити, бо фірма не належить до мікропідприємств.
Які можуть бути наслідки?
Запитання з консультаційної лінії
Відповідь: Насамперед пригадаймо головну мету створення забезпечення на оплату відпусток — розподіл витрат підприємства на оплату відпусток працівникам між обліковими періодами. Це запобігає істотному збільшенню бухоблікових витрат у періодах значної кількості відпусток. Узяти хоча б ковідні роки та й воєнний стан, — вони явно не сприяютьвчасному використанню відпусток працівниками. І якщо раптом усі працівники, які не використовували відпустки кілька років поспіль, одночасно підуть у відпустку, а у підприємства не створено резерву на виплату відпускних, то всі нараховані відпускні суми трударям значно завищили б витрати року, в якому працівники використовують таку відпустку.
Віктор НАГОРНИЙ,
консультант газети
“Все про бухгалтерський облік”
#відпустки, #ВідпускнийРезерв, #бухоблік